mto Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 draw_sprite_ext(strzala,0,x,y,1-speed/50,1-speed/50,direction,col,speed/8); draw_sprite_ext(strzala,0,x+50,y+20,1,1,direction,c_white,speed/200); nie rozzumoiem tego wiem ze 0,x+50,y+20,1,1 odpowiadaja za kierunki tylko nie wiem jakie chcialbym zeby moj miotacz ognia byl w innym miejscu Zła nazwa tematu. Ostrzeżenie. Snake Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sirluki Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 draw_sprite_ext(strzala,0,x,y,1-speed/50,1-speed/50,direction,col,speed/8); draw_sprite_ext(strzala,0,x+50,y+20,1,1,direction,c_white,speed/200); nie rozzumoiem tego wiem ze 0,x+50,y+20,1,1 odpowiadaja za kierunki tylko nie wiem jakie chcialbym zeby moj miotacz ognia byl w innym miejscu GML draw_sprite_ext(sprite,subimage,x,y,xscale,yscale,rot,color,alpha) Jeśli chcesz, żeby miotacz ognia był w innym miejscu, zmień tylko x i y :) Chyba, że nie zrozumiałem o co Ci chodzi :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 zmień poprostu wartości przy x i y. jeżeli do x dodasz 200 to sprite drawuje się 200 pikseli na prawo od środka obiektu ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się