TeoTN Opublikowano 11 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2008 Próbuję napisać kod, który po kliknięciu obj_add będzie tworzył sprite, wczytywał do niego obrazek wybrany przez użytkownika, tworzył obiekt, z eventami draw i right pressed... Kod obj_add: Create: GML spr_num=1 Left pressed: GML { spr[spr_num]=sprite_add(get_open_filename("BitMap Pictures|*.bmp|Portable Network Graphics format|*.png|Joint Photographic Experts Group format|*.jpg|All files|*.*",""),1,true,true,true,true,0,0) obj[spr_num]=object_add() instance_create(init.x1,init.y1,obj[spr_num]) object_set_sprite(obj[spr_num],spr[spr_num]) object_event_add(obj[spr_num],ev_draw,1,"draw_sprite(spr["+string(spr_num)+"],self,init.x1,init.y1)") object_event_add(obj[spr_num],ev_right_press,2,"show_message('Menu');") spr_num+=1 } Teoretycznie poprawny kod, ale w praktyce nie działa. Czy ktoś może mi napisać, jak to powinno być poprawnie zrobione???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się