Skocz do zawartości

Dodawanie obiektu, z dodanym spritem


TeoTN

Rekomendowane odpowiedzi

Próbuję napisać kod, który po kliknięciu obj_add będzie tworzył sprite, wczytywał do niego obrazek wybrany przez użytkownika, tworzył obiekt, z eventami draw i right pressed...

 

Kod obj_add:

Create:

GML
spr_num=1

 

Left pressed:

GML
{

spr[spr_num]=sprite_add(get_open_filename("BitMap Pictures|*.bmp|Portable Network Graphics format|*.png|Joint Photographic Experts Group format|*.jpg|All files|*.*",""),1,true,true,true,true,0,0)

obj[spr_num]=object_add()

instance_create(init.x1,init.y1,obj[spr_num])

object_set_sprite(obj[spr_num],spr[spr_num])

object_event_add(obj[spr_num],ev_draw,1,"draw_sprite(spr["+string(spr_num)+"],self,init.x1,init.y1)")

object_event_add(obj[spr_num],ev_right_press,2,"show_message('Menu');")

spr_num+=1

}

Teoretycznie poprawny kod, ale w praktyce nie działa. Czy ktoś może mi napisać, jak to powinno być poprawnie zrobione????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...