Skocz do zawartości

Zablokowane Jak zrobić odczyt pocisku gracza w grze multiplayer


Rekomendowane odpowiedzi

ak zrobic coś takiego by gracz1 i gracz2 wiedział gdzie jego przeciwnik wystrzeliwuje nabój.

ale o co Ci chodzi?

jeżeli dobrze zrozumiałem, to sprawdzaj pozycję strzelającego wroga

 

E: źle zrozumiałem, nie zauważyłem słowa 'multiplejer'

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najprościej: Przy strzale wysyłasz swoje pozycje i kierunek. Przy odbiorze wiadomości odczytujesz to i tworzysz obiekt pocisku na pozycjach przesłanych i nadajesz mu kierunek także odczytany. Pamiętaj żeby u Ciebie nie tworzyło się podwójnie czyli albo nie dawaj w kliencie, że przy strzale pocisk się tworzy bo potem dostaniesz wiadomość i stworzy się ponownie. Albo zrób, że jeżeli pocisk był wystrzelony przez Ciebie to go nie tworzy. Wykorzystaj do tego id graczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...