johny13 Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 Siema, korzystam z tego przykładu --> https://gmclan.org/index.php?sciagnijplik=73 Jak zrobic coś takiego by gracz1 i gracz2 wiedział gdzie jego przeciwnik wystrzeliwuje nabój. Proszę o pomoc/przykład :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 ak zrobic coś takiego by gracz1 i gracz2 wiedział gdzie jego przeciwnik wystrzeliwuje nabój. ale o co Ci chodzi? jeżeli dobrze zrozumiałem, to sprawdzaj pozycję strzelającego wroga E: źle zrozumiałem, nie zauważyłem słowa 'multiplejer' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomalas Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 Najprościej: Przy strzale wysyłasz swoje pozycje i kierunek. Przy odbiorze wiadomości odczytujesz to i tworzysz obiekt pocisku na pozycjach przesłanych i nadajesz mu kierunek także odczytany. Pamiętaj żeby u Ciebie nie tworzyło się podwójnie czyli albo nie dawaj w kliencie, że przy strzale pocisk się tworzy bo potem dostaniesz wiadomość i stworzy się ponownie. Albo zrób, że jeżeli pocisk był wystrzelony przez Ciebie to go nie tworzy. Wykorzystaj do tego id graczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johny13 Opublikowano 9 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 a może ktoś mi podać w kodzie ;p ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomalas Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 To jest złożone nawet nie wiem czy używasz 39dll... poza tym wiesz w ogóle jak się wysyła wiadomość. Nie wiem jak masz zrobione to wszystko... ciężko tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johny13 Opublikowano 9 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 nieważne już odkryłem że ten przykład Multiplayer wogóle nie chodzi ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi