london Opublikowano 20 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2005 mam pytanko niedługo skończe swoją gre i zabiore sie do zrobienia bijatyki. chciałbym ją zrobić na klockach ale nie wiem czy sie da. czy może mi ktoś odpowiedzieć na moje pytanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigshark Opublikowano 20 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2005 Oczywiście że się da, ale przy bijatyce będzie sporo zmiennych więc nie radzę tego, gdyż robienie zmiennych w klockach zagmatfa okienko z akcjami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
london Opublikowano 20 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2005 big a nie miałbyś gdzieś jakiegoś przykładu na zrobienie bijatyki bo ja pierwszy raz zabieram sie do takiego projektu i za bardzo nie wiem co i jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigshark Opublikowano 20 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2005 big a nie miałbyś gdzieś jakiegoś przykładu na zrobienie bijatyki bo ja pierwszy raz zabieram sie do takiego projektu i za bardzo nie wiem co i jak <{POST_SNAPBACK}> Miałem i już od dawna jej szukam bo kilku ludzi się o nią pytało. Jak znajde to dam znać. Tym czasem powiem że może to zrobić w ten sposób że przy uderzeniu z ciała bohatera wychodzi niewidzialny kwadrat , zmienia się animacja ludzia na animację bicia, a przy kolizji wroga z kwadratem pojawia się uderzenie. Po sekundzie kwadrat chowa się i znika. To tak ogólnie ale można zrobić to na wiele innych sposobów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
london Opublikowano 20 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2005 ale czy ten przykład pójdzie przy niezarejestrowanej wersji gm? ps. ja myślałem żeby zrobić tak żeby przy wciśnięciu np. klawisza Z i kolizji z przeciwnikiem, przeciwnik tracił ileś tam żyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lion Opublikowano 20 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2005 Na Twoim miejscu najpierw nauczyłbym się pisać kod, a nie zabierał się za gry :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
london Opublikowano 20 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2005 kodowanie słabo mi idzie to prawda dlatego dużo robie na klockach ale helpa nie przeczytam bo nie znam angielskiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigshark Opublikowano 20 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2005 ja myślałem żeby zrobić tak żeby przy wciśnięciu np. klawisza Z i kolizji z przeciwnikiem, przeciwnik tracił ileś tam żyć <{POST_SNAPBACK}> No tak ale co będzie jeśli wróg dotknie wtedy pleców bohatera? to tesz straci on życie? Bez sensu.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
london Opublikowano 20 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2005 w niektórych bijatykach(takich 2d) to widuje czasem takie błędy pozatym od czegoś trzeba zacząć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gooman Opublikowano 20 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2005 Bijatyke w GM'ie zrobisz ... owszem ale na samych klockach to ona zbyt ciekawa nie będzie ... W moim katalogu w uploaderze zamieszcze przykład systemu tajnych ciosów a'la street fighter. Od razu mówie że jest on autorstwa Ranma_Mana a nie mojego - ja tylko przez przypadek znalazłem go właśnie na dysku ;) Jak znajde chwilke to zrobie Ci swoją propozycje sprawdzania kolizjii podczas ciosu w przykładzie. Edit: Link Combo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się