Nirvan Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 Czy da się jakoś przenieść kości(deformery)z programu do modelowania do GMa aby w grze model był animowany tak , jak był wyanimowany w programie ? A poza tym potrzebuje jakiś mały kurs tworzenia gry 3D w GM abym się zapoznał z podstawami . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 28 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2008 https://gmclan.org/index.php?czytajart=14 https://gmclan.org/index.php?wiki&wart=31 :thumbsup: szczerze ci życzę powodzenia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 28 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2008 Co do kości. Nie da się. Musisz użyć ultimate 3d dll. W przykładach na yoyo widziałem program MoveNow ale odradzam z jego korzystania. Program służy do animowania humanoida. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się