Speaktrap Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 Witam! Jestem nowy w GM, robię pierwszą grę. Więc sprawa jest taka, że zrobiłem wroga, który w step ma coś takiego: if distance_to_object(Gracz) < 128 { move_towards_point(Gracz.x, Gracz.y, 5) variable_local_set(gonitwa, 1) } else { variable_local_set(gonitwa, 0) } Wróg zmienia kierunek poruszania się, gdy wchodzi na obiekt drogowskaz - gdy zmienna gonitwa jest na 1, to drogowskazy nie działają. Jak zrobić, że kiedy gracz ucieknie, wróg idzie dalej? Tzn. wraca do miejsca, gdzie gracza zauważył... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się