Skocz do zawartości

Powrót do ścieżki


Speaktrap

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Jestem nowy w GM, robię pierwszą grę.

Więc sprawa jest taka, że zrobiłem wroga, który w step ma coś takiego:

 

if distance_to_object(Gracz) < 128

{

move_towards_point(Gracz.x, Gracz.y, 5)

variable_local_set(gonitwa, 1)

}

else

{

variable_local_set(gonitwa, 0)

}

 

Wróg zmienia kierunek poruszania się, gdy wchodzi na obiekt drogowskaz - gdy zmienna gonitwa jest na 1, to drogowskazy nie działają.

 

Jak zrobić, że kiedy gracz ucieknie, wróg idzie dalej?

Tzn. wraca do miejsca, gdzie gracza zauważył...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...