hamtaren Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Mam jakiś obiekt, powiedzmy ludek_obj i on trzyma broń, która jest oddzielnym obiektem bron_obj. A teraz zaczyna się zabawa :P ... obiektów ludek_obj jest powiedzmy 5, a każdy z nich "creatuje" sobie własną bron_obj, która ma taki sam direction i pozycje taką jak ludek_obj. Kiedy napisał bym to kodem oczywiście po odpaleniu gry jeden z 5 ludek_obj miał by wszystkie bronie i każda miała by jego direction. No właśnie, i próby napisania kodu, który rozdałby każdemu ludek_obj jego bron_obj, coś mi nie wychodzi... Przydała by się "wspomoc" :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 create ludka instance_create(x,y,bron_obj) create broni : idd = instance_nearest(x,y,ludek_obj) step : direction = idd.direction x = idd.x y = idd.y Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Albo w obj_ludek GML (instance_create(x,y,bron_obj)).owner = id; W broni GML x = owner.x; y = owner.y; direction = owner.direction Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hamtaren Opublikowano 16 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Dzięki Miśku :D twój sposób działa! Ale czegoś takiego co napisał Nobody też szukałem, więc również dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się