hudy0070 Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 Siema ludzie dawno was nie widziałem xD. Co do tematu robie coś typu warcraft i mam lipę bo jak nacisnę na gościa i każe mu pracować ( tzn. chodzić od głównego Halu i z powrotem ) to mi się kręci w kółko. Może jakieś pomysły jak to rozwiązać ? I jeszcze 2 zrobiłem na alarmie że się ludzik tworzy i przy tym taki pasek ładowania, jak wydłużyć czas alarmu nie wydłużając paska? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morrighan (AoM) Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 Może podałbyś nam kod, nie jesteśmy jasnowidzami... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warcrawt Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Ehh, kiedyś dałem komuś przykład takiego paska, poszukaj. A co do pierwszego to pewnie masz takie chodzenie ,że musi cały czas chodzić do punktu x i y. zrób że jak skończy iść (End Step) to żeby nie musiał już chodzić i jak gdzieś klikniesz to on tam idzie. Może dać przykład ? Edit:Ups, myślałem o czym innym ale dobra, mogę i do tego zrobić przykład. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Robisz se w create jakiegoś objektu, który będzie ciągle GML global.punkt_x_celu[1]= 000 //x celu nr.1 global.punkt_y_celu[1]=000//y celu nr.1 global.punkt_x_celu[2]= 000 //x celu nr.2 global.punkt_y_celu[2]=000//y celu nr.2 No i teraz se robisz, żeby się poruszał do tych punktów... I po zakończonej pracy, szedł do np punktu 2... Takie proste... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się