wezyrnorbert Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 Jak zrobić coś takiego ala Worms. Że gdy obj_pocisk uderza w object1 który wygląda tak (kwadrat): |////////| |////////|.....<-------POCISK |////////| To z kwadratem ^ (to jest jeden sprite) stanie sie tak (rozpierducha): |////////| |//////|? |////////| I pole zaznaczone ? (znakami zapytania) zniknie i bedzie w tym miejscu object1 solid=false. Chyba zrozumiecie o co mi chodzi ? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 Jak narazie jest masa roznych pomyslow jak cos takiego zrobic, problem w tym ze wszystkie sa bardzo 'pamieciozerne' ;) Moglbys zaczac od prostego systemu kosteczek ktore by znikaly gdy pocisk wybucha odpowiednio blisko nich, uzylbys wtedy distance_to_object. Plansza wygladalaby dosc kanciasto ale od czegos trzeba zaczac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wezyrnorbert Opublikowano 10 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 Czyli zamsiat tego |////////| |////////| |////////| Coś takiego (pełno małych objectów) || || || || || || Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 Przeglądałeś przykłady? Słyszałeś o surface? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wezyrnorbert Opublikowano 10 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 Raczej nie. Coś mi się obiło o uszy ale nie wiem co to :[ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 https://gmclan.org/index.php?czytajart=38 https://gmclan.org/index.php?plik=111 https://gmclan.org/index.php?plik=79 Do nauki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wezyrnorbert Opublikowano 10 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 Dziekuje Tymon. A jak zrobić aby obszar zniszczenia niebył aż taki duży ? Trzeba zmienić destruct( obj_pocisk1.x, obj_pocisk1.y, 64 ); ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 Tak, jednak było by lepiej gdybyś sam napisał cały "system niszczenia". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wezyrnorbert Opublikowano 10 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 Ale gdy to zmieniam np na 10 to nic sie nierobi przy kolizji a przy 64 działa ;p ? EDIT: A nie sorka działa :D Dzieki Tymon EDIT: A jeszcze jak zrobić aby "wybuch" miał kształ np:. sprite1 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 Mi się zdaje, że bez suraface się nie obejdzie :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wezyrnorbert Opublikowano 10 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 <_< to jakiś żart ? Przeciez robie w surfaces tylko niewiem jak ten kod przerobic :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 Narysować sprite w kolorze przezroczystości tak jak to jest z rysowaniem zwykłego koła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wezyrnorbert Opublikowano 10 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 Czyli ;[ ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 Narysować sprita w tym samym kolorze co obecnie koła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wezyrnorbert Opublikowano 10 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 Ale jakiego koła. Jakoś niekumam mógłbyś mi napisać kod/wyjaśnij bardzej szczegółowo. ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 Tam są rysowane kółka w kodzie które wyznaczają wielkość zniszczonego obszaru, poszukaj draw_circle w kodzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się