Skocz do zawartości

Worms


Rekomendowane odpowiedzi

Jak zrobić coś takiego ala Worms.

Że gdy obj_pocisk uderza w object1 który wygląda tak (kwadrat):

 

 

|////////|

|////////|.....<-------POCISK

|////////|

 

 

To z kwadratem ^ (to jest jeden sprite) stanie sie tak (rozpierducha):

 

|////////|

|//////|?

|////////|

 

I pole zaznaczone ? (znakami zapytania) zniknie i bedzie w tym miejscu object1 solid=false.

 

Chyba zrozumiecie o co mi chodzi ? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak narazie jest masa roznych pomyslow jak cos takiego zrobic, problem w tym ze wszystkie sa bardzo 'pamieciozerne' ;)

Moglbys zaczac od prostego systemu kosteczek ktore by znikaly gdy pocisk wybucha odpowiednio blisko nich, uzylbys wtedy distance_to_object. Plansza wygladalaby dosc kanciasto ale od czegos trzeba zaczac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...