DannyX Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 Witam wszystkich! Zastanawiam się czy jest możliwe nałożenie tekstury na obiekt 2d. Już tłumaczę: Tworzę grę w której główny bohater (Ludzik z mieczem) działa głównie na animacjach 2d. Będzie ich dość dużo dla jednego typu wyglądu. Teraz rodzi się pytanie: Jeśli podczas gry potrzebowałbym zmienić np. rodzaj głównej broni czy stroju, równałoby się to z dorobieniem dużej ilości następnych animacji. Nie ma mowy o dzieleniu sprita na poszczególne części więc może jest możliwe stworzenie animowanego obiektu 2d a następnie nałożenie na niego tekstury? Tylko wtedy musiałaby idealnie "przylegać" do obiektu, wiecie co mam na myśli. Do tej pory widziałem takie rzeczy jedynie w 3d, także mam nadzieje że jest jakieś wyjście. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 Oddzielnie bron,i oddzielnie głowa i reszta ciała.Najlepiej jako obiekty,wtedy tylko zmieniasz im sprite'a :P Szybciej i wydajniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się