Skocz do zawartości

Sprtie ustawia się na zawsze


Rekomendowane odpowiedzi

roomie Kreator

wtf?

zaznacz persistent obiektowi i już :P

daj w draw:

GML
draw_sprite_ext(sprite,subimg,x,y,xscale,yscale,rot,color,alpha)

i zamiast color dajesz nazwę koloru, czyli np. c_black itp :P

I sobie z tym popróbuj, albo napisz w jaki sposób chcesz zmieniać kolory

Bo inaczej ciężko mi będzie Ci pomóc :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znasz się, Lenin :P

 

Tworzysz zmienną global.color = c_red (domyślnie)

 

Tworzysz tablicę wyboru, np.

 

wybor_kolor[0] = c_red;

wybor_kolor[1] = c_blue;

wybor_kolor[2] = c_green;

 

Tworzysz zmienną odpowiedzialną za wybór, np.

 

wybor = 0;

 

W evencie wciśnięcia strzałki w górę

 

wybor = max(0,wybor-1);

 

W evencie wciśnięca strzałki w dół

 

wybor = min(2,wybor+1);

 

I w evencie przejścia do następnego roomu dajesz

global.color = wybor_kolor[wybor];

 

Twoja kulka (!!!) musi być czarno-biała, bo wtedy w evencie step/create dajesz

 

image_blend = global.color

 

Any questions?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieniaj kolor w roomie Kreator, a obiektowi zaznacz Persistent.

 

Lub

 

przy zmianie koloru daj zmienną globalną. np.

 

global.kolor=1;

global.kolor=2;

global.kolor=3;

 

itd.

 

i w roomie gdzie się gra daj if global.kolor=1 then //zmiana koloru

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...