Thobby Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 No więc chodzi mi o to, żeby obiekt1 poszedł w kierunku obiekt2 ale jezeli obiekt 2 sie przesunie, obiekt1 juz nie będzie za nim podążał, tylko będzie leciał cały czas w tym samym kierunku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hix Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 if distance_to_object(jakis obiekt) <jakas odleglosc { direction=point_direction(x,y,object_za_ktorym_podaza.x,object_za_ktorym_podaza.y) speed=5 } O to chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thobby Opublikowano 3 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 powiedziałem zeby NIE podążało... ty mi podałeś kod żeby podążało caly czas za bohaterem a ja chce zeby przeleciał przez rooma i przez pozycje w której stał bohater, czyli obiekt ma leciec po linii prostej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 GML if distance_to_object(jakis obiekt2) <jakas odleglosc && obiekt2.speed>0 { direction=point_direction(x,y,object_za_ktorym_podaza.x,object_za_ktorym_podaza.y) speed=5 } Może o to Ci chodziło? Aha już doczytałem zaraz dam edita. E:A co to za obiekt? Bo jak coś to w create daj to od Hixa i będzie dobrze ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thobby Opublikowano 3 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 dobra juz wiem w czym tkwi problem... dawałem point_diretcion w step i cały czas mi podążało :P temat do zamkniecia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi