LILIPUT Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Jak zrobić żeby po zabiciu iluś potworków przejść do drugiego lvl albo room? Najlepiej jakby był pasek exp,a do następnego room przez teleport. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wezyrnorbert Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Zrub w: Create GML exp=0 exp_wymagane=100 Przy zabiciu potworka: GML obj_hero.exp+=5 Step GML if exp>exp_wymagane { exp-=1 } if exp=exp_wymagane { room_goto_next() } i gra :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Chodzi Ci o coś w stylu doświadczenia? W create herosa dajesz: GML doswiadczenie=0 w miejscu tam gdzie masz akcję zabijania potworka: GML doswiadczenie+=1 w stepie: GML if doswiadczenie=10 { room_goto_next() } //a potem gdy równa się 20, 30 tak samo Nie wiem czy o to Ci chodziło, ale za mało podałeś info (jak dla mnie) :P E:wezyrnorbert lepiej napisał :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LILIPUT Opublikowano 21 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Dzięki ale możecie to edytować i przy tym napisać gdzie wszystko to dać i u której postaci lub przedmiotu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 wezyr już Ci wszystko napisał więc nie wiem z czym masz problem :mellow: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LILIPUT Opublikowano 22 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 Jeszcze coś chciałbym mieć pasek exp i na nim by pisało który lvl i ile exp i jak zdobyć exp przy zabiciu potworka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 A ja chciałbym gwiazdkę z nieba. Wystarczy poszukać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 Masz i nie płacz ;p create GML exp = 0; max_exp = 400; width = 300; level = 1; <enter> GML exp+=10; if exp >= max_exp { exp = 0; max_exp+=400; level+=1; } draw GML xx = (exp*width)/max_exp; draw_set_color(c_gray); draw_rectangle(x,y,x+width,y+16,0); if exp > 0 { draw_set_color(c_white); draw_rectangle(x,y,x+xx,y+16,0); } draw_set_color(c_red); draw_text(x,y,string(exp)+"/"+string(max_exp)); draw_text(x,y-15,"level : "+string(level)); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się