Skocz do zawartości

Jak przejść do levelu 2 I jak przejść do następnego room.


Rekomendowane odpowiedzi

Chodzi Ci o coś w stylu doświadczenia?

W create herosa dajesz:

GML
doswiadczenie=0

w miejscu tam gdzie masz akcję zabijania potworka:

GML
doswiadczenie+=1

w stepie:

GML
if doswiadczenie=10 {

room_goto_next()

}

//a potem gdy równa się 20, 30 tak samo

Nie wiem czy o to Ci chodziło, ale za mało podałeś info (jak dla mnie) :P

E:wezyrnorbert lepiej napisał :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz i nie płacz ;p

 

create

GML
exp = 0;

max_exp = 400;

width = 300;

level = 1;

 

<enter>

GML
exp+=10;

 

if exp >= max_exp {

exp = 0;

max_exp+=400;

level+=1;

}

 

draw

GML
xx = (exp*width)/max_exp;

draw_set_color(c_gray);

draw_rectangle(x,y,x+width,y+16,0);

if exp > 0 {

draw_set_color(c_white);

draw_rectangle(x,y,x+xx,y+16,0); }

draw_set_color(c_red);

draw_text(x,y,string(exp)+"/"+string(max_exp));

draw_text(x,y-15,"level : "+string(level));

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...