MiChAl200 Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Jak można zrobić (jak w pacmanie) żeby zrobiła się akcja dopiero po zniknięciu WSZYSTKICH takis samych objectów. czyli jak w gra pacman akcja stała się dopiero gdy zbierzesz wszystkie kulki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaara Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 if !instance_exists(kulka) { //akcja } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 wersja na klockach: bierzesz kulke ktora Pacman zjada i w kolizji z pacmanem dajesz: 1.klocek niszczacy kulke (zakladka "main1" ikonka z koszem na smieci) 2.klocek z zakladki "control", sekcji "Questions", z niebieska kulka i "1,2,3" (if the number of instances is a value) 3.a. wchodzisz we wlasciwosci tego klocka i w "object" wybierasz zjadane kulki. 3.b. number dajesz "1" 3.c. operation zmieniasz na "Smaller than" 4 ponizej dajesz przejscie do nastepnego rooma... - dzieki temu po zederzeniu z kulka kulka znika i sprawdza czy liczba kulek jest mniejsza niz 1 jesli tak to wykonuje nastepny klocek ktory znajduje sie ponizej (mozesz dac zestaw klockow w te trojkatne klamry z zakladki controls Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiChAl200 Opublikowano 21 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 aha dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiChAl200 Opublikowano 21 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 tak naprawdę to chcę zrobić że jak wszystkie potworki zabiję to przechodzę do kolejnego roomu ale gdzie mam włożyć tą niebieską kulkę z 1,2,3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 tam gdzie je zabijasz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiChAl200 Opublikowano 21 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 czyli tam gdzie kolizuje ze sobą potwór i strzała, która go zabija? czyli tam gdzie kolizuje ze sobą potwór i strzała, która go zabija? W tym evencie zrobiłęm ale nic się nie stało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morrighan (AoM) Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 To pewnie źle zrobiłeś, przeczytaj jeszcze raz post copoconaco i spróbuj ponownie, może Ci się uda... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaara Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 A jak nie to prosciej przeciez kodem ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiChAl200 Opublikowano 21 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 a w który evencie kod wpisać? zrobiłem kodem : 1. W kolizji strzały z potworem ale jak strzała dotknęła to już przeszło na kolejny room 2.Wpisałem w Destroy, ale przeszło na kolejny room gdy zabiło go? (bo potwór ma 100 energii i jak strzała go dotknie to traci 10 punktów energii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaara Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Raczej w stepie np bohatera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się