Syliush Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 Chce otóż żebyście mi zrobili przykład ruchu potwora: -potwór się porusza -gdy zobaczy przeciwnika na pewnym dystansie zaczyna go gonić I tyle tylko pamiętajcie nie chcę przykładu pietera ala Tibia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MisieK-GM Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 top down? GML if distance_to_object(hero)<=200 //to jest zmienna wartosc w pixelach (na jakiej odleglosci zaczyna gonić) mozesz sobie zmienic { move_towards_point(hero.x,hero.y,4) //to czety to tez zmienna wartosc mozesz sobie zmienic , to jest predkosc } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syliush Opublikowano 16 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 fajnie thx ale jeszcze o tym ruchu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 Poszukaj w przykładach na stronie głównej. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MisieK-GM Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 To znaczy takie jakby AI zeby sam wybieral kierunek ruchu? CREATE: GML dir=random(360); //wybiera losowy kierunek alarm[0]=room_speed*random(15); //kolejna zmiana kierunku co jakas liczbe sekund (1-15) ALARM0 GML dir=random(360); alarm[0]=room_speed*random(15); STEP: GML image_angle=direction; //sprite obrocony tak w strone direction direction=dir; //porusza sie zgodnie z zawartoscia zmiennej dir speed=2; //predkosc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syliush Opublikowano 16 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 thx zobacze czy działa EDIT: Wiesz co lepiej zrób przykąd bo mi to coś nie wychodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 create potwora: GML point=point_direction(x,y,random(room_width),random(room_height)); alarm[0]=room_speed*5 alarm[0]: GML point=point_direction(x,y,random(room_width),random(room_height)); speed=2 alarm[0]=room_speed*5 step: GML direction=point; speed=2; i tyle. zamiast 5 wstaw sobie ile chcesz jest to ilość sekund, po których potwór zmienia kierunek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syliush Opublikowano 16 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 A i jeszce jedno podajcie mi skrypt że po zmianie kierunku po iluś tam sekundach on sobie stoi przez określony czas a potem znowu chodzi i tak dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 w create dajesz np. alarm[1]=room_speed*20 a w alarm[1]: speed=0 Jak pomieszasz to sobie ładnie z poprzednimi kodami to już będziesz miał :P Wystarczy tylko troszku pomyśleć MisieK-GM: No Twój też jest dobry :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syliush Opublikowano 16 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 thx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MisieK-GM Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 Ale moj kod tez nie byl zły :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się