warcrawt Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 Robie fps'a i teraz jestem na tworzeniu pistoletu, czyli żeby na dole kamery pyło widać spr_gun. Czyli jak wyświetlać grafike 2D w 3D ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 Po 1. Jeśli nie znasz sie na 3D to sie nie bierz za 3D :| Po 2. GML d3d_set_hidden(1)//2D... draw_sprite(....) d3d_set_hidden(0) //i tu dalej juz mozna 3D Po 3. Jest artykuł na GMclan.org :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warcrawt Opublikowano 14 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 Thx. I sporo umiem w 3D (no bez przesady). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 Pan crack zapomnial o ustawiniu projekcji ortho przed rysowaniem sprite'a a potem spowrotem przywroceniu projekcji perspective tak gwoli scislosci :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi