Lollus Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Witam, otóż mam taki problem z keyboard_check_direct. 1. Mam dylemat, do czego wrzucić kod na kombinację (directów) Control i Left (czerpałem więdzę z innego topicu, ale tam każdy pisał inaczej te kombinacje, więc byłbym wdzięczny, jakby ktoś podał prawidłowy kod na kombinację klawiszy) ale mimo mojego dodania if na początku, to akcja zawsze była aktywowana sama z siebie (czy w step, czy w create). I czy np. jakbym mój kod dodał to jakiegoś eventu klawisza, czy innego eventu, to byłby on aktywowany pomimo "niewidzialności okna" ? 2. Jeszcze jedno pytanko lekko z tym związane. Jak w kodzie zaznaczyć, że chodzi mi o zmienna1 objektu HERO? zmienna1.HERO ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sirluki Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Witam, otóż mam taki problem z keyboard_check_direct. 1. Mam dylemat, do czego wrzucić kod na kombinację (directów) Control i Left (czerpałem więdzę z innego topicu, ale tam każdy pisał inaczej te kombinacje, więc byłbym wdzięczny, jakby ktoś podał prawidłowy kod na kombinację klawiszy) ale mimo mojego dodania if na początku, to akcja zawsze była aktywowana sama z siebie (czy w step, czy w create). I czy np. jakbym mój kod dodał to jakiegoś eventu klawisza, czy innego eventu, to byłby on aktywowany pomimo "niewidzialności okna" ? 2. Jeszcze jedno pytanko lekko z tym związane. Jak w kodzie zaznaczyć, że chodzi mi o zmienna1 objektu HERO? zmienna1.HERO ? 2. Adresowanie z/do obiektów HERO.zmienna1 :) W pierszym nie rozumiem o co chodzi:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sfinkss Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 a to? keyboard_check_pressed(key) bo nie wiem o co dokładnie chodzi w 1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warcrawt Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 1. GML if keyboard_check_pressed(vk_control) and keyboard_check_pressed(vk_left){ //to co ma sie stć po kobinacji } 2. HERO.zmienna1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 1. GML if keyboard_check(ord'W')) if keyboard_check(ord'H')) if keyboard_check(ord'Z')) if keyboard_check(ord'J')) { //akcja } 2. nazwa_objektu.zmienna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warcrawt Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 1.GML if keyboard_check(ord'W')) if keyboard_check(ord'H')) if keyboard_check(ord'Z')) if keyboard_check(ord'J')) { //akcja } A może sprawdzisz kod ? Przecież tu jest tyle błędów ile klawiszy na klawiatóże. Powinno być tak: GML if keyboard_check(ord('W')) { if keyboard_check(ord('H')) { if keyboard_check(ord('Z')) { if keyboard_check(ord('J')) { //akcja }}}} Tu masz przykład: http://www.gmclan.org/index.php?pliki=4&am...ORDER%20by%20id Nazywa się Kombosy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 Powinno być: GML if( keyboard_check( ord( 'W' ) ) && keyboard_check( ord( 'H' ) ) && keyboard_check( ord( 'Z' ) ) && keyboard_check( ord( 'J' ) ) ) { //akcja } Jak już się tak czepiamy. Po za tym on się o to nie pytał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się