Skocz do zawartości

zmiana broni cyferkami lub rolką


Rekomendowane odpowiedzi

siema mam taki kod na zmianę broni przy wciśnięciu 1

GML
if keyboard_check_pressed('1'){

if mouse_check_button(mb_left){

if mabron[0]=2{

if (laduj)exit

if (can && magazynek[1]>0)

{

instance_create(x,y,sl_pocisk)

magazynek[1]-=1

can=false

sound_play(sound0)

alarm[0]=5

sprite_index=(sprite47)

}}}}

i nie działa ;/ gdy wcisne 1 nic się nie dzieje :( jak to naprawić ?? aha i jaka jest stała na rolkę myszki ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lol, niezły syf z tego kodu :P

Może tak :

CREATE

GML
bron=0

ammo=100

STEP:

GML
if keyboard_check_pressed('1')

{

bron=1

}

Global Mouse Left Pressed:

GML
if ammo>0 and bron=1

{

ID= instance_create(x+lengthdir_x(25,direction-0),y+lengthdir_y(25,direction-0),obj_pocisk);

with (ID) motion_set(obj_bohater.direction,35);

ammo-=1

}

 

Edit:

Napisz czy działa bo pisałem to na szybko i mam wątpliwości (chyba o czymś zapomniałem) :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hola Ty nie wiesz czegoś jest tam jeszcze efekt podnoszenia i wyrzucenia broni więc podaj coś żeby nie było left global pressed a od create się odczep bo tam jest dobrze podaj kod żeby działała literka a właśnie nie możę byc po wciśnięciu 1 mabron=1 bo to uruchamia się dopiero po podniesieniu broni :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...