Skocz do zawartości

Zabicie wroga


Rekomendowane odpowiedzi

GML
if ( other.y+(other.sprite_height/2) < y )

{

//akcja

}

;)

Akcja nie wykonuje się w ogóle.

 

Tak myślałem więc może:

GML
if object0.y<y-sprite_height/2

{

//akcja

}

powinno działać :F

Działa tak jak należy, dzięki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Tak myślałem więc może:

GML

 

if object0.y<y-sprite_height/2

{

//akcja

}

 

powinno działać :F

 

Działa tak jak należy, dzięki smile.gif

właśnie teraz zmieniłem na + bo mi sie pomyliło :F

 

ale jak działa... xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...