LolikZabijaka Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 siema mam problem mam taki kod na zdobywanie losowej ilości naboi GML ammo[0]+=random(18) magazynek[0]+=random(6) t gdy gram to ilość ammo na ekranie to np 4,78/5,67 o co z tym chodzi jak zrobić żeby były pełne liczby ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabus Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 funkcja random zwraca także ułamiki daj round(random(18)); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 11 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 e a co zrobić zeby po kolizji tylko raz dodawalo ammo bo jak wywalę bron to dalej mi dodaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 obiekt z amunicją GML CREATE ammo = 20; kolizja bohatera z tym obiektem GML KOLIZJA if (other.ammo > 0) { amunicja += other.ammo; other.ammo = 0; } Może i "if (other.ammo > 0)" jest niepotrzebne, ale żeby nie zamęczać komputera... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 11 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 e a amunicja to to samo co ammo ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 to samo znaczenie, ale zmienna "ammo" będzie w obiekcie z amunicją, a zmienna "amunicja" to rzeczywista amunicja twojej postaci, chyba że masz jakąś inną nazwę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi