Skocz do zawartości

Zablokowane zasada zachowania granatu i hp


Rekomendowane odpowiedzi

:blink: :boxed: :crying: :lol2: :twisted:

@UP, bardzo odkrywcze, on juz to robi tylko na osobnych obiektach...

 

Widać że ani nie czytasz forum ani nic...

Skorzystaj ze zmiennej wbudowanej Health lub zrób se zmienna globalna...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tera mam problem chcę alby przy zmianach obiekty zachowała się ilość życia którą miał oddzielny obiekt

Lol, najpiew chcesz to, potem neiwiemy czego chcesz...

GLOBALNE ZMIENNE to podstawy...

Jak ich nie znasz, nie rób gier.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i zgadzam sie z Harv'em ;D

 

No a tak na serio, to pzreciez ci posdali rozwiazanie!! to po 1 pierwsze,

a po drugie ty robisz osobne objecty posctaci podczas z miany broni?? czyli np.

hero

hero_uzi

hero_shootgun

hero_granat

hero_minigun

??

LOL jak tak robisz to to ci tylko spowaklnia gre!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...