LolikZabijaka Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 siema mam pytanie co zrobić żeby mój bohater strzelał w kierunku myszki i żeby TYLKO przy strzelaniu zmieniał swój kierunek do kierunku strzelania ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 GML if mouse_button(mb_left) { //strzelanie direction = point_direction(mouse_x,mouse_y); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 @Up: Źle. GML if (mouse_check_button_pressed(mb_left)) { image_angle = point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y); bul = instance_create(x,y,oPocisk); bul.direction = image_angle; bul.speed = 8; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 10 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 a co to bul ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 a co to bul ??? Zmienna przechowująca id stworzonej instancji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 10 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 spoko Dzięki :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi