LolikZabijaka Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 siema mam taki kod na rysowanie tekstu : GML if mabron[bron]=1 {draw_set_font(font0) draw_set_color(c_white) draw_text(10,10,' ' + string(ammo[0])+'/'+string(magazynek[0]))} draw_sprite_ext( sprite_index,image_index,x,y,image_xscale, image_yscale,image_angle, image_blend,image_alpha) i tekst zostaje w tyle gdy ja się przemieszczam jak to naprawić ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 GML if mabron[bron]=1 {draw_set_font(font0) draw_set_color(c_white) draw_text(gracz.x+10,gracz.y+10,' ' + string(ammo[0])+'/'+string(magazynek[0]))} draw_sprite_ext( sprite_index,image_index,x,y,image_xscale, image_yscale,image_angle, image_blend,image_alpha) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 Jak rysujesz w bohaterze to: GML if mabron[bron]=1 {draw_set_font(font0); draw_set_color(c_white); draw_text(x,y,' ' + string(ammo[0])+'/'+string(magazynek[0]))}; draw_sprite_ext( sprite_index,image_index,x,y,image_xscale, image_yscale,image_angle, image_blend,image_alpha); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 10 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 ale mi chodzi o to żeby napis leżał w prawym górnym rogu i żeby był tak gdy się poruszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 GML if mabron[bron]=1 {draw_set_font(font0) draw_set_color(c_white) draw_text(view_xview[0]+10,view_yview[0]+10,' ' + string(ammo[0])+'/'+string(magazynek[0]))} draw_sprite_ext( sprite_index,image_index,x,y,image_xscale, image_yscale,image_angle, image_blend,image_alpha) Tylko musisz view ustawić w roomie. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wezyrnorbert Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 A może tak GML var X,Y; X = obj_character.x; Y = obj_character.y; draw_text(X-150,Y-200,'Ammo:'+string(obj_character.ammo) I nawet nie trzeba robić viewa :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 @Up: Jak nie będzie viewa, to napis będzie dziwnie podążał za graczem. Jak view będzie, to gdy zbliżymy się do któregoś rogu rooma to napis znowu zostanie w tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 10 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 GML if mabron[bron]=1 {draw_set_font(font0) draw_set_color(c_white) draw_text(view_xview[0]+10,view_yview[0]+10,' ' + string(ammo[0])+'/'+string(magazynek[0]))} draw_sprite_ext( sprite_index,image_index,x,y,image_xscale, image_yscale,image_angle, image_blend,image_alpha) Tylko musisz view ustawić w roomie. ;) cholera dajcie jakiś przykład nic nie rozumiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wezyrnorbert Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 Up Up Fakt ale można zrobić że przy końcu rooma jest las czy coś i niemożna się zbliżyć na np 400 pixeli ale jeszcze można zrobić tak (tylko z viewem): GML var X,Y; X = view_xview[0]; //ustawiasz zmienną X Y = view_yview[0]; //ustawiasz zmienną Y draw_set_font(font0) //ustawienia czczcionki draw_set_color(c_red) //ustawienia koloru draw_text(X+150,Y+30,'Ammo:'+string(obj_character.ammo) //napis i jego współrzędne Nic innego mi nie przychodzi do głowy :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się