Skocz do zawartości

text zostaje w tyle


Rekomendowane odpowiedzi

siema mam taki kod na rysowanie tekstu :

GML
if mabron[bron]=1

{draw_set_font(font0)

draw_set_color(c_white)

draw_text(10,10,' ' + string(ammo[0])+'/'+string(magazynek[0]))}

 

 

draw_sprite_ext( sprite_index,image_index,x,y,image_xscale, image_yscale,image_angle, image_blend,image_alpha)

i tekst zostaje w tyle gdy ja się przemieszczam jak to naprawić ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GML
if mabron[bron]=1

{draw_set_font(font0)

draw_set_color(c_white)

draw_text(gracz.x+10,gracz.y+10,' ' + string(ammo[0])+'/'+string(magazynek[0]))}

draw_sprite_ext( sprite_index,image_index,x,y,image_xscale, image_yscale,image_angle, image_blend,image_alpha)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak rysujesz w bohaterze to:

GML
if mabron[bron]=1

{draw_set_font(font0);

draw_set_color(c_white);

draw_text(x,y,' ' + string(ammo[0])+'/'+string(magazynek[0]))};

draw_sprite_ext( sprite_index,image_index,x,y,image_xscale, image_yscale,image_angle, image_blend,image_alpha);

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GML
if mabron[bron]=1

{draw_set_font(font0)

draw_set_color(c_white)

draw_text(view_xview[0]+10,view_yview[0]+10,' ' + string(ammo[0])+'/'+string(magazynek[0]))}

 

 

draw_sprite_ext( sprite_index,image_index,x,y,image_xscale, image_yscale,image_angle, image_blend,image_alpha)

Tylko musisz view ustawić w roomie. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GML
if mabron[bron]=1

{draw_set_font(font0)

draw_set_color(c_white)

draw_text(view_xview[0]+10,view_yview[0]+10,' ' + string(ammo[0])+'/'+string(magazynek[0]))}

draw_sprite_ext( sprite_index,image_index,x,y,image_xscale, image_yscale,image_angle, image_blend,image_alpha)

Tylko musisz view ustawić w roomie. ;)

cholera dajcie jakiś przykład nic nie rozumiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Up Up

Fakt ale można zrobić że przy końcu rooma jest las czy coś i niemożna się zbliżyć na np 400 pixeli ale jeszcze można zrobić tak (tylko z viewem):

GML
var X,Y;

X = view_xview[0]; //ustawiasz zmienną X

Y = view_yview[0]; //ustawiasz zmienną Y

draw_set_font(font0) //ustawienia czczcionki

draw_set_color(c_red) //ustawienia koloru

draw_text(X+150,Y+30,'Ammo:'+string(obj_character.ammo) //napis i jego współrzędne

Nic innego mi nie przychodzi do głowy :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...