Paqoo Opublikowano 5 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2008 Mam taki problem, że chcę aby potwory poruszały się płynnie, nie blokowały się. Wygląda to tak, że włażą one na siebie i nie mogą się ruszać.. Gra jest w "kratkach" 32 px. Jeśli obiekt jest ustawiony jakoś niesymetrycznie do siatki to wskakuje na inny.. Powiedzmy-wskakuje. Co zrobić żeby te obiekty chodziły tak płynnie jak np. w Tibii? Czyli, że obok siebie, naokoło się wymijały itp? Chyba potrzebna siatka? GRID? Czy jak to zwał? Bo jeszcze nie miałem okazji korzystać.. :blink: Wie ktoś jak ten problem rozwiązać? :huh: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 5 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2008 if place_free(x,y)... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 5 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2008 A rzeczywiście, ale jeśli mam ten kod? Nadal coś się psuję? Tzn. że coś namieszałem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 5 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2008 mozesz zobaczyc jak to jest uzyte w przykladzie pitera6 'chodzenie ala tibia' i w miniRPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 5 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2008 Dzięki bardzo. Pomogłeś. Zamykam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi