Skocz do zawartości

Samonaprowadzajacy sie pocisk


Rekomendowane odpowiedzi

step:

GML
_id=instance_nearest(x,y,cel)

mp_potential_step(_id.x,_id.y,16,0)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(Gnyska)

GML
if (instance_exists(obj_ten_co_idzie_do_najbliższego))

{

var near;

near=instance_nearest(x,y,obj_ten_co_idzie_do_najbliższego);

direction=point_direction(x,y,near.x,near.y);

speed=1; //ewentualnie, jak nie ma gdzie indziej

}

 

 

może tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok... uzywam kodu(znalazlem)

GML
speed=5;

direction=point_direction(x,y,instance_nearest(x,y,o2).x,instance_nearest(x,y,o2.y));

 

i wszystko dziala prawie dobrze tylko jak zrobic ze jak mam np 2 rozne obiekty o2 i o3??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...