Paqoo Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 Już jakoś sobie radzę z grą, ale mam problemy z płynnością. Coraz więcej się w niej pojawia i mój system statystyk chyba lekko kuluje. Jest coś takiego, że jak obiekt zostaje w room generuje "ruch", jak go kasujemy to oczyszczamy pamięć. TAK? Moje menusy ciągle się tworzą i są oparte na visible. To znaczy, że nie są usuwane. Poza tym mają wiele akcji w STEP i DRAW. Co mogę zrobić żeby to jakoś zmienić? Jak najlepiej tworzyć menu? Na czym oparte? A właściwie statystyki dla ścisłości.. Bo już powoli dzieje się coraz gorzej. Gra się zaczyna tak mulić, że nie działa już ekwipunek :blink: , a czasami są freezy kilku sekundowe.. :huh: Co z tym robić?? :o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melyssa Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 zamiast tworzyć menu i statystyki to po prosty deaktywizuj visible. I sprawdź czy gdzieś w step nie masz instance_create, znaczyło by, ze tworzy 30 instancji na sekundę, to samo miałem w mojej grze, długo czasu minęło zanim doszedłem o co kaman ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 2 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 Hehe. Dzięki za mądre rady na pewno zobaczę, czy nie mam tego samego problemu. Tymczasem czekam na kolejne propozycje rozwiązania tego problemu.. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistyk Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 http://pl.wikipedia.org/wiki/Lag No sory za spam, ale on naprawdę nie wie co to są lagi. :paperbag3: A i zerknij w to: http://pl.wikipedia.org/wiki/Frames_per_second Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 Co mu po tym, jak to mu nie pomogło. Poza tym mają wiele akcji w STEP i DRAW. Co mogę zrobić żeby to jakoś zmienić? Może ustaw warunek GML if (visible) { // wszystkie akcje } Jak nie będzie widoczne to nie będzie nic wykonywać, bo po co jak użytkownik tego nie widzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 3 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 W sumie racja.. Dobra rada. A z tymi lagami to ja nawet tych linków nie odpalam, bo wiem co to jest. Użyłem tego po to żeby każdy sobie skojarzył o co chodzi :P Jakby ta gra była przez neta to pewnie dzięki tym bugom byłyby LAGI :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 Jakby ta gra była przez neta to pewnie dzięki tym bugom byłyby LAGI smile.gif Nie. Lagi powstają wtedy gdy przez jakiś czas nie otrzymujemy wiadomości z serwera. A to co masz tu to spadek FPSów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 3 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 Przepraszam za double posta, ale to ważne co teraz powiem. RADA Nobody DZIAłA! Miałem tyle tych obiektów na przyciski, menusy, panele że ich pozycje w step blokowały grę i tworzenie ich.. DZIĘKUJĘ BARDZO! Zamykam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi