Skocz do zawartości

Deklarowanie zmiennej i warunek


RaV Royal

Rekomendowane odpowiedzi

Joł, piszę nowy temat, bo nie jestem pewny, czy dobrze robię.

Otóż - chcę zadeklarować zmienną jump, której będą odpowiadały dwa warunki: direction=90 i speed=15. Chcę także, aby podczas samej gry był podany warunek: Jeżeli x jest większe niż 455 pix, to jump=false. I nie wiem do końca, jak to zrobić. Czy powinno być coś takiego?

W CREATE

GML
jump=((direction=90)(speed=15)

jump=true

 

W STEP obiektu

GML
if x>455 then

{

jump=false

}

 

Może ktoś zapytać się, czemu tego nie sprawdzę. Odpowiem - chwilowo nie mogę.

 

.:. PoZdRaWiAm, RaV Royal!!! .:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...