RaV Royal Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Joł, piszę nowy temat, bo nie jestem pewny, czy dobrze robię. Otóż - chcę zadeklarować zmienną jump, której będą odpowiadały dwa warunki: direction=90 i speed=15. Chcę także, aby podczas samej gry był podany warunek: Jeżeli x jest większe niż 455 pix, to jump=false. I nie wiem do końca, jak to zrobić. Czy powinno być coś takiego? W CREATE GML jump=((direction=90)(speed=15) jump=true W STEP obiektu GML if x>455 then { jump=false } Może ktoś zapytać się, czemu tego nie sprawdzę. Odpowiem - chwilowo nie mogę. .:. PoZdRaWiAm, RaV Royal!!! .:. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Otóż - chcę zadeklarować zmienną jump, której będą odpowiadały dwa warunki: direction=90 i speed=15. Jak jednej zmiennej chcesz przypisać 2 różne wartości? ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 CREATE: GML jump = false; STEP: GML if x >= 455 { jump = true; } if (jump) { direction = 90; speed = 15; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się