Darlix Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Hej tworze teraz grę Unreal Ultimate Racing i niewiem jak zrobić: 1. Jak zrobić aby po naciśnięciu vk_up samochód stopniowo przyspieszał 2. Jak zrobić ręczną skrzynię biegów??? proszę o pomoc :crying: z góry dzięki :mellow: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Co do 1 pytania to zrób tak: GML if keyboard_check(vk_up) speed+=1; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darlix Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Dzięki ten skrypt bardzo mi przypomina język C++ if keyboard_check(vk_up) speed+=1; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 składnie ma podobna, fakt, ale mowiac ze gml jest jak c++ lub prawie to za mocne slowa.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darlix Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 i co jeszcze zrobić żeby po puszczeniu vk_up samochód zwalniał powoli? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Dzięki ten skrypt bardzo mi przypomina język C++ if keyboard_check(vk_up) speed+=1; Wuut? To że jest if i nawiasy nie znaczy że podobny do C++ :boxed: Akurat tutaj jest małe podobieństwo. A co do zwalniania i przyspieszania: GML if (keyboard_check(vk_up)) { if ( speed < 4 ) //dopasuj wartosci speed += 0.5; //dopasuj wartosci } else if !(keyboard_check(vk_up)) { if ( speed > 0 ) //dopasuj wartosci speed -= 0.5; //dopasuj wartosci } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pentalinio Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 A może: GML speed = max( speed - 0.2, 0 ) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darlix Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2008 A ty Yoda jak zwykle sie jesteś najmądrzejszy :angry: Jak nie znasz języka C++ to po co się odzywasz?! <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Indrycho Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2008 A ty Yoda jak zwykle sie jesteś najmądrzejszy :angry: Jak nie znasz języka C++ to po co się odzywasz?! <_< :huh: kiedy Yoda racje ma... Na początku GML może złudnie przypominać C sharp, czy C++, ale gdyby się w nie zgłębić, to bez porównania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Jak nie znasz języka C++ to po co się odzywasz?!DamianD2111(2), a kto ci powiedział że Yoda nie zna ? Dobra wróżka ? ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2008 A ty Yoda jak zwykle sie jesteś najmądrzejszy mad.gif Jak nie znasz języka C++ to po co się odzywasz?! dry.gif Hmmm na jakiej podstawie wysnułeś wniosek że nie znam? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2008 A co do biegów Nobody zrobił przykład wystarczy poszukać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Tia, sodze ze Yoda dobrze zna GML'a i C++'a. Więc po co jakies komenty? A co do biegow (wiem ze juz sprawa rozwiazana ale) byl bodajze takie cos jak Squel Engine i tam byl przyklad, jak chcesz moge z uploadowac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się