Marzec Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 OK. mam takie mega hardkorowe pytanko :D Ale nie dla zabawy, tylko naprawdę potrzebuję odpowiedzi na nie :D Czy da się pobrać zmienną obiektu z innego pokoju? Próbowałem to robić na zasadzie: nowazmienna=room0.obiekt_w_innym_pokoju.jego_zmienna , lecz nie działało jak trzeba. Może teraz wiecie o co mi chodzi. Nie chcę zapisywać wartości zmiennej będąc w pokoju obiektu, ale pobrać jej wartość będąc w innym pokoju. Chciałbym też wiedzieć jak można zmienić wartość zmiennej i stringa obiektów w innych pokojach. Bardzo mi to potrzebne :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Albo obiekty globalne ( przechodzące z roomu do rooma ), albo zmienne globalne. Inaczej ni da rady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marzec Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Hmm naprawdę dziwne, jeśli naprawdę się nie da. Instancje można dodawać do innych pokoi w trakcie gry [edit] Ciekawe w takim razie jaka jest wartośc tej zmiennej :o wartosc = room_instance_add(2,x,y,object0) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 hola, hola! To nie dziala tak jak instance_create(). gm nie dodaje instancji do rooma w tej samej chwili co wywolanie room_instance_add(), ale dodaje je do listy instancji ktore sie utworza na starcie rooma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się