Lordis Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 elo mam problem z EQ robie je już kilka dni i nie mogę se dać rady już lepiej wygląda ale nieraz gdy biore kilka itemów do plecaka zakładam je na siebie i ściągam to nieraz wskakują ma siebie w plecaku(są dwa lub więcej na 1 kratce) albo w ogóle sie blokują w plecaku(nie da sie ich wyrzucić ani założyć) :( link do mojego EQ(kod jest strasznie namieszany bo jestem początkujący nie :] ): http://www.speedyshare.com/427251910.html ściągajcie ,podziwiajcie i doradźcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 nie bylo przypadkiem juz tego tematu gdzie wszyscy Ci pomagali i bylo podanych przynajmniej 5 rozwiazan? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lordis Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 sry ale nie :( teraz mam problem z tym że kilka itemów mi na jedną kratke wchodzi :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 zrob zmienna ktora przechwuje dane czy kratka jest pelna czy pusta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 zrob zmienna ktora przechwuje dane czy kratka jest pelna czy pusta. Zasadniczo nie trzeba do tego zmiennych. Wystarczy odpowiedni warunek IF. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lordis Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 kk jutor sie pogrzebie z tym dzieki za rade :) a ściągnij sobie moje eq zobaczysz jakie fajne :D jak na początkującego :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...