Lordis Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 elo mam problem z EQ robie je już kilka dni i nie mogę se dać rady już lepiej wygląda ale nieraz gdy biore kilka itemów do plecaka zakładam je na siebie i ściągam to nieraz wskakują ma siebie w plecaku(są dwa lub więcej na 1 kratce) albo w ogóle sie blokują w plecaku(nie da sie ich wyrzucić ani założyć) :( link do mojego EQ(kod jest strasznie namieszany bo jestem początkujący nie :] ): http://www.speedyshare.com/427251910.html ściągajcie ,podziwiajcie i doradźcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 nie bylo przypadkiem juz tego tematu gdzie wszyscy Ci pomagali i bylo podanych przynajmniej 5 rozwiazan? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lordis Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 sry ale nie :( teraz mam problem z tym że kilka itemów mi na jedną kratke wchodzi :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 zrob zmienna ktora przechwuje dane czy kratka jest pelna czy pusta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 zrob zmienna ktora przechwuje dane czy kratka jest pelna czy pusta. Zasadniczo nie trzeba do tego zmiennych. Wystarczy odpowiedni warunek IF. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lordis Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 kk jutor sie pogrzebie z tym dzieki za rade :) a ściągnij sobie moje eq zobaczysz jakie fajne :D jak na początkującego :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Fajny system, tylko strasznie nieprzenośny. Radzę użyć parentsów, bo inaczej będziesz musiał zmieniać każdy objekt w razie modyfikacji systemu. No i trochę dziwne, żeby używać tego samego obiektu jako reprezentanta itemu na planszy i w inventory. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Tia, tylko że skrypty są z mojego przykładu ;P No i trochę dziwne, żeby używać tego samego obiektu jako reprezentanta itemu na planszy i w inventory. A czemu? Ja tak robię i spoko jest. Przejrzyście i bez bajzlu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lordis Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Ej jeszcze mam małe pytanko ... gdzie ja mam tą zmienną dać jeśli wezme item do np. global.fullbox = 1 a gdy wyrzuce to global.fullbox = 0 tak? ale co to da po prostu sie bedzie zmieniać nic wiecej pomużcie :crying: bo nie wiem gdzie to jeszcze wsadzić żeby itemki na siebie nie wskakiwały :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Pomyśl sam, przecież my za ciebie gry nie zrobimy. Później nic nie będziesz umiał, założysz 500 tematów, zaśmiecisz bazę, forum itp. Podpowiedź: Warunki IF! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lordis Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 pomoże mi ktoś ?? że z warunkiem IF ma być to wiem ale w jakim objekcie itema? czy w script wzięcia itema do bp? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 wg mnie to jestes idiota, trudno, niestety tak mysle i juz. Koles, chcesz zeby ten zasrany item wlazil do plecaka to sie cholera pytasz czy to miejsce w plecaku jest puste czy nie jest: jesli jest pusty { wsadz item w to miejsce } Jesli plecak jest pelny { nie wrzucaj w to miejsce, wsadz w nastepne } Proste: daj warunki if przed skryptami ktore wrzucaja item w plecaka, i zebym cie k***a nie widzial piszacego ze to twoj skrypt. To sa zasrane postawy, jak mozna wogole pytac o cos takiego, Jezus, wroc do robienia klaunów -__- spadam na piwo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 A czemu? Ja tak robię i spoko jest. Przejrzyście i bez bajzlu. Ok - załóżmy że tak może być. Ale czy wtedy można mówić o czymś porządnym? Ja bym radził tak zrobić - zrobić sobie tablicę gdzie się przechowuje itemy (z parametrami, typami, bonusami, czy jest założony czy nie i gdzie, itp.), a obiekt itemu służy tylko do reprezentacji jego w formie "wypuszczonej" z wroga - po zebraniu znika, i wpisuje się w tablicę. I na odwrót, przy wyrzucaniu itemu czyścimy dane z tablicy i przekazujemy je nowemu obiektowi itemu. Duuużo prościej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się