Hriser Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Chodzi mi o to aby postac skladajaca sie z widoku z lewej i prawej (sprity: hero2L, hero2R) podążała za kursorem. I niby wszystko jest dobrze, dopóki nie spotka się z owym kursorem :/ wtedy nie może się zdecydować, w którą stronę "spojrzeć": w lewo? a może w prawo? :/ i pojawia sie efekt "migania" spritów :unsure: oto kod zawarty w stepie: if self.x!=mouse_x move_towards_point(mouse_x,mouse_y,3) if mouse_x<self.x k=0 if mouse_x>self.x k=1 if k=0 sprite_index=hero2L if k=1 sprite_index=hero2R jak z tego wybrnąć?... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 GML if point_distance( x, y, mouse_x, mouse_y ) > 10 // Jeśli odległość od obiektu do kursora myszki jest większa od 10px // kod podazania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hriser Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Zrobiłem tak i teraz przy spotkaniu z kursorem chodzi przy nim w lewo i prawo... (przechodzi przez niego cały czas, wraca się i znowu... ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 GML move_towards_point( mouse_x, mouse_y, min( 3, point_distance( x, y, mouse_x, mouse_y ) ) ); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hriser Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Działa! :thumbsup: dzieki ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się