Exigo Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Mam taki kod: (w stepie) GML if speed = 0 { image_index=spr_o1_stop; } if speed<=0 { image_index=spr_o1_move; } Wydaje mi się że chyba źle użyłem "image_index"... co jest źle? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shockah Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Jeśli chcesz zmienić sprite'a, to używaj sprite_index, a jeśli subimage aktualnego sprite'a, to image_index. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Mam tak że zmieniam sprita.. lecz sprite się nie zmienia lecz zatrzymuje animacje. GML if speed = 0 { sprite_index=spr_o1_stop; } if speed>=0 { sprite_index=spr_o1_move; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 GML if speed = 0 and sprite_index <> spr_o1_stop { sprite_index = spr_o1_stop; } if speed > 0 and sprite_index <> spr_o1_move { sprite_index = spr_o1_move; } Teraz zobacz ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się