Ra3l Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 kiedy wstawię do gry 3d mój licznik, to wszystko (budnki)tz tekstury robią się czarne, napisy itd. ;/// Ale kiedy usunę go z roomy to jest wszystko OK x=view_xview[0]+view_wview[0]-sprite_width/3; y=view_yview[0]+view_hview[0]-sprite_height/3; draw_sprite_ext(spr_tarcza,-11,x,y,1,1,image_angle, image_blend,image_alpha); draw_sprite_ext(spr_wskazowka,-11,x,y,0.5,0.5,220-(90*abs(obj_player.speed)/8),c_white,1); draw_set_font(fnt_biegi); draw_set_color(c_blue); draw_set_halign(fa_left); draw_text(obj_licznik.x-20,obj_licznik.y+20,obj_player.pisz); draw_set_color(c_black); Co z nim jest nie tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 GML x=view_xview[0]+view_wview[0]-sprite_width/3; y=view_yview[0]+view_hview[0]-sprite_height/3; draw_sprite_ext(spr_tarcza,-11,x,y,1,1,image_angle, image_blend,image_alpha); draw_sprite_ext(spr_wskazowka,-11,x,y,0.5,0.5,220-(90*abs(obj_player.speed)/8),c_white,1); draw_set_font(fnt_biegi); draw_set_color(c_blue); draw_set_halign(fa_left); draw_text(obj_licznik.x-20,obj_licznik.y+20,obj_player.pisz); draw_set_color(c_white); ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Działa:] Dzięki... A może wiecie jak na podobnej zasadzie zrobić obrotomierz?? Tylko że po zmianie biegu się cofa do pozycji zerowej i od nowa zaczyna leciec do porzodu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się