Platyna Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Witam Czy da się zrobić rysowanie tego co widzi określony view tyle że z pewną przejżystoscią i do góy nogami? Bo zrobiłem poziom w któym bohater sobie chodzi po bagnie i chce by wszystko się odbijalo w tym bagnie. To znaczy: Wszystko co jest nad platformą wyświetlało się też pod nią ale odwrócone i lekko przejżyste :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 To jest platformówka czy top-down? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Platformówka. A jakie to ma znaczenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdalow Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 bo jeśli chcesz np stworzyć efekt lustra to możesz narysować jak masz bohatera to jego sprit odwrotnie poniżej jego z mniejsza alpha to Ci da efekt lustra, z innymi obiektami tak samo,chyba zrozumiałeś albo surfacesami bo z viewaem to lipa w sumie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Platformówka. A jakie to ma znaczenie? Duże Więc zrób tak: rysuj odwróconego sprita zrób image_alpha na np. 0.6 , i image_blend grey itd. Trochę pokombinuj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 No tyle to każdy zrobić potrafi. Liczyłem na jakąś szybszą metodę, a nie tak że każdy obiekt musze oddzielnie rysować odwrócony, przejżysty pokolei... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdalow Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 No tyle to każdy zrobić potrafi. Liczyłem na jakąś szybszą metodę, a nie tak że każdy obiekt musze oddzielnie rysować odwrócony, przejżysty pokolei... można robić screena co pare sekund i wrzucać go na ekran i wtedy by wszystko było odwrócone za jednym zamachem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 https://gmclan.org/up2596_11_lol.html Trochę niedopracowane, ale chyba sobie poradzisz, nie? :) variable_local_exists pluło się, że nie ma takiej zmiennej, więc w każdym objekcie musisz dać zmienną iswoda = false; Jeżeli chcesz lustro a nie wodę, powinieneś wiedzieć o co chodzi. Jak nie, to daj znać :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się