Lordis Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Witam ! Chciał bym wam przedstawic swój zestaw skillów. A wy mi powiedzcie co dalej i czy wogóle one są dobre -co dalej? chodzi mi jak np. zrobic broń która wymaga weaponskill_dwohands_axe = 70 i jaknie mam tyle to niezaloże jaj a tak wogóle to mi najbardziej chodzi o to gdzie ja mam te skille dać do objektu w create? a tak wogule to dam wam te skille ;p /* ----------------------SKILL'S------------------------ */ //__________________________________________//| ///////////////////--SKILLE_BRONI--///////////////////////| global.weaponskill_sword //Miecz global.weaponskill_dwo_hands_sowrd //Miecz Dwuręczny global.weaponskill_axe //Topór global.weaponskill_dwo_hands_axe //Topór Dwuręczny global.weaponskill_staff //Laska/Pałka global.weaponskill_wand //Różdzka global.weaponskill_bow //Łuk global.weaponskill_crossbow //Kusza global.weaponskill_mace //Maczuga global.weaponskill_dwo_hands_mace //Maczuga Dwuręczna global.weaponskill_shield //Tarcza global.weaponskill_dagger //Sztylet //////////////////////////////////////////////////////////| //------------------------------------------------------//| //__________________________________________//| ////////////////////--UMIEJĘTNOŚCI--//////////////////////| global.skill_strong //Siła global.skill_defense //Obrona global.skill_agility //Zręczność global.skill_magic //Władanie Magią global.skill_vitality //Witalność //////////////////////////////////////////////////////////| //------------------------------------------------------//| //____________________________________________//| ////////////////////--RODZAJE_ATAKÓW--////////////////////| global.atk_physical //Fizyczny global.atk_energy //Energia global.atk_fire //Ogień global.atk_ice //Lód global.atk_earth //Natura global.atk_dead //Śmierć global.atk_light //Światło //////////////////////////////////////////////////////////| //------------------------------------------------------//| //____________________________________________//| ////////////////////--RODZAJE_OBRONY--////////////////////| global.def_physical //Fizyczny global.def_energy //Energia global.def_fire //Ogień global.def_ice //Lód global.def_earth //Natura global.def_dead //Śmierć global.def_light //Światło //////////////////////////////////////////////////////////| //------------------------------------------------------//| i powiedzcie mi czy dobrze one są znaczy czy tak sie robi wogóle skille ? ;p jak tak to gitara a jak nie :( to dajcie przykład jak można to zrobic albo wogóle dajcie przykład Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SexyLemur Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 wogóle wogule IMO, za dużo tych umiejętności. Naprawdę będzie Ci się chciało, a co najważniejsze graczowi, opanować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Z doswiadczenia Ci powiem ze lepiej zaczac od prostszych rzeczy, a potem mozesz sobie wszystko porozwijac. Jak zwykle zapraszam do przykladu miniRPG(jest tam system skilli i zdobywania punktow gdy uzywasz umiejetnosci i awansowania) :jezor: Na poczatek na Twoim miejscu dalbym sobie spokoj z rodzajami atakow, narazie Ci to niepotrzebne, sproboj najpierw zrobic ze wszystko to ataki fizyczne. Wszyetkie te kody mozesz wsadzic do obiektu gracza lub jakiegos osobnego ktory trzyma wszystkie najwazniejsze zmienne i dane w grze(w create oczywiscie) Jesli gracz moze zakladac bron ktora czegos wymaga to porpostu uzyj if GML if weaponskill_dwohands_axe >= 70 { //kod zakladania broni } Jak poskladac to w system walki(jest tez z rodzajami atakow) to zapraszam do battle systemu w miniRPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lordis Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Dzięki za wszystko :D i chyba masz racje narazie zrobie mniej rozbudowaną A z tym miniRPG to go nawet próbowalem przerobic na swoją gierke ale cos nie wyszlo i sie wszystko mi pieprzyło bo nowego bohatera zrobilem za tego o_knightmale ale wtedy to wogóle wszystko sie porobiło tak ze niemoglem dojść i zwontpilem dlatego robie własny silnik bo: -więcej sie naucze ;p (a nie na gotowcach jechać :) ) -nie bede sie gubił (tam nie wiedzialem co do czego) - i wogóle ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Chodzi o to zebys sobie podpatrzyl a nie przepisal wszystko od dechy do dechy, czego nie rozumiesz? battle systemu czy jak? :jezor: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się