LoseKK Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Nie umiem tego zakapować. Mam skrypt na strzał(w bohaterze który ma strzelać) GML if amunicja > 0 { if(mouse_check_button_pressed(mb_left)) { var strzal; amunicja-=1 strzal=instance_create(obj_bohater.x,obj_bohater.y,obj_naboj); strzal.direction=point_direction(obj_bohater.x,obj_bohater.y,mouse_x,mouse_y); sound_play(sound0); } } I co gdzie jak wpisać, żeby dało się strzelać co 3 sekundy (strzał, 3 sekundy mijają i w trakcie tych 3 sekund nie można oddać strzału, a po 3 sekundach znów można jak się chce i tak w koło macieja). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2008 mozesz uzyc alarmu dac zmienna w create mozesz_strzelac = true zmieniasz if amunicja > 0 na if aminicja > 0 && mozesz_strzelac = true na koncu kodu ze strzalem dajesz mozesz_strzelac = false alarm[0] = room_speed * 3 a w alarmie[0] dajesz mozesz strzelac = true Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LoseKK Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Ok już działa! Dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Myśliwy Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Wpisz w create: GML alarm[0] = 1 Edit: Ehh editnąłeś :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się