Ziom666 Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Siema, bo mam teraz taki problem. Normalnie postac mi sie obraca jak nalezyu i wogole ale strzaly mi sie tworza gdziesobok postaci. No to centruje strzaly i jest juz dobrze, z tym ze jak np. porusze sie w gore to postac tak jakby przeskakuje (czyli pojawia sie kilkanascie x i y dalej poczym jeszcze dalej) :/ Czy jest jakis inny sposob zeby strzaly sie tworzyly z centrum postaci przyczym postac nie "skakała"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2008 a jakie masz kody na poruszanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziom666 Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Jakie kody? Po prostu klocek jump to a given position Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2008 To może ustaw Move Fixed, zamiast tamtego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziom666 Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2008 W Gm 5.0 Jest takie coś? Bo z tego korzystam a nie widze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Dlaczego nie tworzysz strzał tam gdzie chcesz? (instance_create(x+10,y-20,obj_strzala);) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2008 << takie coś to Move Fixed Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bixon Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Nie lepiej zrobić to na kodzie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2008 To wycentrowanie orginu postaci nie wystarczy? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się