Ziom666 Opublikowano 5 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2008 Chodzi o to, że jak sie ma więcej niż x expa to żeby potwór sie pojawił na mapie, a jak wiecej niż y to żeby znikał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 5 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2008 GML if (exp => x) { if (exp => y) { with obiekt /* przed tym jeszcze trzeba dodac sprawdzanie czy obiekt jest bo zapomnielem jak to sie robi :P */ { instance_destroy(); } } else { instance_create(x,y,obiekt); } } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 5 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2008 if xp > x instance destroy() if xb < y instance create() czy jakos tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziom666 Opublikowano 5 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2008 GML if (exp => x) { if (exp => y) { with obiekt /* przed tym jeszcze trzeba dodac sprawdzanie czy obiekt jest bo zapomnielem jak to sie robi :P */ { instance_destroy(); } } else { instance_create(x,y,obiekt); } } Ale jak mam to dać? We właściwościach chcianego potwora? W polu "create"? I czy bym mogl prosić dokładniejszy kod? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malcolm x Opublikowano 5 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2008 ktoś jeszcze tego używa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się