Skocz do zawartości

Zablokowane Wystrzelenie pocisku


Myśliwy

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem, a mianowicie.

Mam kod,

GML
Step:

{

image_angle = direction;

direction = point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y);

 

if(keyboard_check_pressed(vk_control))

{

instance_create(o_wieza.x,o_wieza.y,o_pocisk);

}

 

}

ten kod tworzy objekt o_pocisk.

Co zrobic aby pocisk lecial zawsze w kierunku myszy, wiem wiem proste pytanie, ale ja jesten naprawde baaardzo początkujący ;).

Prosze o szybką odp na moje pytanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niewiem czemu, ale cos nie chodzi :P

 

Pisze:

Fatal Error in

action number 1

of step event

for object o_wieza

compilation error in code action

Error in code at line 6;

 

var pocisk;

 

at position 12 variable name expected

 

Dlaczego tak sie dzieje? nadal proszę o pomoc :)

 

 

@Down

A no tak, dzieki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GML
if(keyboard_check_pressed(vk_control))

{

var pocisk;

pocisk=instance_create(o_wieza.x,o_wieza.y,o_pocisk);

pocisk.direction=point_direction(o_wieza.x,o_wieza.y,mouse_x,mouse_y);

pocisk.speed = 5 // <--- predkosc

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...