programista Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Witam po długiej przerwie, No więc mam mały problem i nie mogę go rozwiązać. Mianowicie mam 2 obiekty create i load służące do zapisywania i wczytywania loginów i haseł. W create mam: global.nick=get_string("Podaj nick:","") global.pass=get_string("Podaj hasło:","") ini_open('users.ini') ini_write_string(global.nick,'haslo',global.pass) ini_close() a w load: global.nick=get_string("Podaj nick:","") global.pass=get_string("Podaj hasło:","") ini_open('users.ini') if (ini_section_exists(global.nick)) { pass=ini_read_string(global.pass,'pass','') } if (global.pass=pass) { show_message('zalogowany') } else { show_message('zly nick lub haslo') } Program ciągle pokazuje zły nick lub hasło. Co jest źle? 2. Co zrobić abym zapisywał i wczytywał pliki ini na serwerze? Z góry, dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 GML global.nick=get_string("Podaj nick:","") global.pass=get_string("Podaj hasło:","") ini_open('users.ini') if (ini_section_exists(global.nick)) { pass=ini_read_string(global.pass,'haslo','') } if (global.pass=pass) { show_message('zalogowany') } else { show_message('zly nick lub haslo') } Proszę :) Co do tego serwera... Jeżeli korzystasz z 39dll, wyślij informację, że chcesz założyć konto, ew. zalogować się, a później dane. Wtedy serwer odczytuje dane i zapisuje lub wczytuje je. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
programista Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Dzięki! (całkowity sukces). A co z drugim pytaniem? EDIT1: Sorry nie zauważyłem co napisałeś niżej. Właśnie mam pytanie co do 39dll. Jak się za to zabrać bo wiem tylko tyle, że to biblioteka itp.:?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Jeżeli dopiero co zaczynasz z programowaniem, lepiej nie bierz się za gry online. A jak coś to w przykładach poszukaj tutoriala Yody n.t 39dll :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
programista Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Ten tutek widziałem, ale jaka instrukcja służy do wysyłania tych danych. EDIT1: CHODZI O INI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 W kliencie pobierasz od gracza login i hasło. GML clearbuffer(); writebyte(tutaj jakaś liczba do 255, która będzie określać czynność, jaką ma wykonać serwer); writestring(login); writestring(hasło); sendmessage(identyfikator połączenia czy co to się tu wpisuje :P); Tu masz kod, który wysyła serwerowi dane. Musisz sobie tu trochę pozmieniać. Jeżeli nie będziesz umieć zrobić odbierania tego na serwerze, zabierz się za grę offline. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
programista Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Ok dzięki o to chodziło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 tutaj jakaś liczba do 255, która będzie określać czynność, jaką ma wykonać serwer Najlepiej używać stałych :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Też fakt :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się