Davka Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 Jak zrobic aby pocisk po wystrzeleniu lecial w kierunku bochatera. Pocisk wystrzeliwuje wrog. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 bochatera :crying: direction.... point_direction.... poszukaj na forum to bylo 100 razy ;< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwester Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 15. Co zrobić, żeby obiekt1 szedł w stronę obiekt2? W "step" obiekt1 wpisujemy: kod: move_towards_point(obiekt2.x,obiekt2.y,szybkosc) Zamiast 'szybkosc' wpisujemy odpowiednią liczbę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 @up : to by był pocisk samonaprowadzający :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 W CREATE pocisku: GML move_towards_point(bohater.x,bohater.y,speed); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shockah Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 GML //CREATE pocisku direction = point_direction(x,y,obj_gracz.x,obj_gracz.y); speed = 8; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwester Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 @up : to by był pocisk samonaprowadzający :D No pewnie,zwykłe pociski to już przeżytek. :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davka Opublikowano 30 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 Dzieks wszystko dziala zamykam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi