adam014 Opublikowano 28 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 Ostatnio znalazłem na necie dość ciekawą bibliotekę dla Pascala,mianowicie jest to GSVGA,która wykorzystuje tryb VESA. Opłaca się korzystać z tej biblioteki? P.S: Tylko nie piszcie "Przejdź na C++" itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilek Opublikowano 28 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 Z tego co wiem (niewiele ale cos xD) to jedna z najlepszych bibliotek. Obsluguje wszytkie karty graficzne i dziala szybko. Ciekawe sa te funkcje graficzne jak blur czy cus :D Wiec jesli 320x200 ci wystarczy to ok :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 28 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 @Kamilek: Thanks. Troszkę się pomyliłeś,bo za 320x200 odpowiada GVga,a na GSVGA czytałem że da się nawet 1024x768 na 24bit wyciągnąć.I właśnie o tą drugą mi chodziło :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilek Opublikowano 28 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 Tak racja :P potem to dopiero obczailem ;) ja widzialem ze maks to jest 800x600 ale moze to tez jakas inna :P bo widzialem duzo tych jakby klonow :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 28 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 To nie lepiej kompilować w Free Pascalu i w nim pisać z użyciem takich bibliotek jak Allegro, SDL, czy pod czystym DirectX bądź OpenGL? DOS i rozwiązania na niego to przeżytek panie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się