Morro Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 Tytuł: Dark Rune Gatunek: RPG - Akcji Opis: A więc tak... Około 5 miliardów lat temu wybuchy wulkaniczne wyziewały ze swojego wnętrza przeróżne minerały. Miliard lat później powstały pierwsze istoty. Były bardzo powiązane z naturą, która utrzymywała ich przy życiu. Lata mijały i mijały aż owe istoty znalazły dziwny kamień. Nie był podobny do innych kamieni. Był wielkości 50-letniego drzewa i emanował dziwną poświatę. Po dotknięciu tego kamienia przez istotę nagle zabłysnął i rozsadził się na dokładnie 50 części. Części te przyniosły ze sobą magię do każdego zakątka świata przemieniając jego mieszkańców. Między innymi mieszkańcami ziemi wyróżniali się ludzie, którzy najbardziej byli podatni na magię owego kamienia. Rozwijali się a wraz z nimi ich żądza władzy nad światem. Zbierając poszczególne kawałki kamienia, zużywali jego moc dla własnych przyjemności. Człowiek podbił świat. Aż pewnego czasu nastała Wielka Wojna. Człowiek zużył wszystkie swoje kamienie oprócz jednego... ten jeden ukrył wielki czarodziej. Wieki mijały a wielki czarodziej nie starzał się. Okiełznał moc kamienia i sprawił, że nie wyczerpywał on swojej mocy. Znudziło mu się siedzieć cały czas na łasce króla i postanowił władać światem. Swój cel rozpoczyna teraz, gdy właśnie ukończyłeś 20 lat. Dostałeś się do straży króla i podsłuchałeś jego rozmowę z owym czarodziejem. Król został przez niego otruty ale przed śmiercią zlecił ci wielkie zadanie znalezienia Dark Rune'a i odebrania mu czarodziejowi. Download: Przedwczesne demo: https://gmclan.org/up2426_4_Dark_Rune.html Rozmiar pliku: troche ponad 1MB Autorzy: Programowanie: Morro Fabuła: Morro Grafika: Morro Muzyka: nie ma Screeny: Screen 1 Screen 2 Screen 3 Screen 4 B PROPHECY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 23 Marca 2008 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 Błędy! Trzymałem kusze oraz miecz jednocześnie. Poza tym szczerze mówiąc nic ciekawego, ostatnio wszyscy robią tylko te klony Almory. To się powoli staje nudne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 23 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 to jest tylko ultra ubogie demo tej gry, błędy naprawie EDIT: nie wiem, dlaczego jak ktoś zrobi gre z rzutu "ala almora" to odrazu jest ona do niej podobna. Starałem się robić to jak najmniej niepodobne do almory, ale trudno zrobić taką grę, żeby komuś się z tym nie skojażyło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pentalinio Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 Ranmus, to tylko widok... Widok, rośliny, ekosystem, bohater, zbroje, miecze, iventory, plecak - nie potraficie stworzyć nic własnego? A wszystko i tak pięć razy gorsze! Temu klonowi dałbym co najwyżej 2 ;) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 Czemu klon ? Widok z góry ≠ Almora. Musisz zoptymalizować całą grę, nawet trzymanie PPM obniża FPS o połowe :P Jak na razie nie zapowiada się za dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TuxMan Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 Gra to na razie tylko demko, ma trochę marną grafikę, czcionka z gry "Zeus - Pan Koryntu" i za dużo wrogów atakuje na raz gracza. 2/5 :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sirluki Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 Mi się podoba :) Naprawdę, spoko wyszło zbieranie itemów i podnoszenie broni :) 4/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 Nawet fajny silnik, tylko za szybko się expi :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 24 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 Dzięki za oceny, wszystko zoptymalizuje, wywale te machnięcie mieczem i poprawie wybór broni. Nikt nie zauważył ale ja znalazłem bug, gdy nosi się kusze i strzela włączając pierwszy skill to postać się zawiesza i nie obraca. Expienie będzie zmniejszone o połowe a potworów bije tak dużo naraz bo tak miało być. Troche ma być mniej ale ja ich dałem tyle po to, żeby testować skillowanie typów broni. A czcionka to tak profesjonalnie nazywa się YGGDRASIL :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się