Skocz do zawartości

Dark Rune - zapowiedź


Morro

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: Dark Rune

 

Gatunek: RPG - Akcji

 

Opis: A więc tak... Około 5 miliardów lat temu wybuchy wulkaniczne wyziewały ze swojego wnętrza przeróżne minerały. Miliard lat później powstały pierwsze istoty. Były bardzo powiązane z naturą, która utrzymywała ich przy życiu. Lata mijały i mijały aż owe istoty znalazły dziwny kamień. Nie był podobny do innych kamieni. Był wielkości 50-letniego drzewa i emanował dziwną poświatę. Po dotknięciu tego kamienia przez istotę nagle zabłysnął i rozsadził się na dokładnie 50 części. Części te przyniosły ze sobą magię do każdego zakątka świata przemieniając jego mieszkańców. Między innymi mieszkańcami ziemi wyróżniali się ludzie, którzy najbardziej byli podatni na magię owego kamienia. Rozwijali się a wraz z nimi ich żądza władzy nad światem. Zbierając poszczególne kawałki kamienia, zużywali jego moc dla własnych przyjemności. Człowiek podbił świat. Aż pewnego czasu nastała Wielka Wojna. Człowiek zużył wszystkie swoje kamienie oprócz jednego... ten jeden ukrył wielki czarodziej. Wieki mijały a wielki czarodziej nie starzał się. Okiełznał moc kamienia i sprawił, że nie wyczerpywał on swojej mocy. Znudziło mu się siedzieć cały czas na łasce króla i postanowił władać światem. Swój cel rozpoczyna teraz, gdy właśnie ukończyłeś 20 lat. Dostałeś się do straży króla i podsłuchałeś jego rozmowę z owym czarodziejem. Król został przez niego otruty ale przed śmiercią zlecił ci wielkie zadanie znalezienia Dark Rune'a i odebrania mu czarodziejowi.

 

Download: Przedwczesne demo: https://gmclan.org/up2426_4_Dark_Rune.html

Rozmiar pliku: troche ponad 1MB

 

Autorzy:

Programowanie: Morro

Fabuła: Morro

Grafika: Morro

Muzyka: nie ma

Screeny:

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Screen 4

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest tylko ultra ubogie demo tej gry, błędy naprawie

 

EDIT:

nie wiem, dlaczego jak ktoś zrobi gre z rzutu "ala almora" to odrazu jest ona do niej podobna. Starałem się robić to jak najmniej niepodobne do almory, ale trudno zrobić taką grę, żeby komuś się z tym nie skojażyło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za oceny, wszystko zoptymalizuje, wywale te machnięcie mieczem i poprawie wybór broni. Nikt nie zauważył ale ja znalazłem bug, gdy nosi się kusze i strzela włączając pierwszy skill to postać się zawiesza i nie obraca. Expienie będzie zmniejszone o połowe a potworów bije tak dużo naraz bo tak miało być. Troche ma być mniej ale ja ich dałem tyle po to, żeby testować skillowanie typów broni. A czcionka to tak profesjonalnie nazywa się YGGDRASIL :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...