Paqoo Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 Tworzę gierkę MMORPG. Działa jak trzeba już. Możemy tworzyć konto i mamy postać. Na stronie www możemy nawet sprawdzić status serwera.. Fajnie jest, ale potrzeba mi zrobić paski hp żeby pokazywało i jak zrobić kolizje z obiektami? Tzn, że bohater nie może przejść? To samo z innymi graczami? Pomóżcie mi proszę, zanim sam do tego dojdę.. A to trwa.. Od wczoraj robiłem postaci.. :blink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 Napisałeś serwer gry online, włącznie z klientem, i nie umiesz zrobić tak banalnych rzeczy? o_o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 23 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 Czemu wy zawsze jesteście tacy niemili? Ja się STRASZNIE męczę z tym!! Dosyć proste rzeczy zajmują mi dużo czasu.. Jeszcze nie przyzwyczaiłem się do pisania i kombinowania.. MMORPG to najtrudniejszy rodzaj gier.. Jeśli pominąć symulatory itp. jakieś sieciówki rozbudowane.. Po prostu pomóżcie z tym, a nie się mądrzycie.. :( Potrzeba mi pomocy i tyle... O nic więcej nie proszę.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 Wiesz, jeżeli zrobiłeś postacie, to HP czy co tam chcesz, to przy tym nic. Ty myślisz że w jeden dzień zrobisz Diablo 3? Wiesz, jeżeli sie nie przyzwyczyiłeś do pisania i kombinowania, to skąd masz postacie? Przykład pewnie. Ładnie, same przykłady na forum >.> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 23 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 Zazdrościsz? Sam zrób! Pomóż, a nie posty nabijasz na pouczaniu. Ja swoje wiem! xd Potrzebuje pomocy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaara Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 Pasek hp najprostrzy to chyba cos takiego: draw_healthbar(x1,y1,x2,y2,zycie,c_red,c_red,c_red,0,false,false); Ustaw tylko pozycje(x i y) oraz zycie(to zmienna ktora bedzie odpowadała za stan paska)reszte powinnienies sie domyslec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 I ta kolizja playera1 z playerem2 i na odwrót: GML speed=0 To jest takie proste <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 23 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 Nie róbcie sobie ze mnie żartów. Przecież chodzi o komunikację z tymi danymi. Mam to jakoś wysłać? Przecież nick pobiera się jako string i wysyła do serwera, a serwer rozsyła to do innych graczy. Co mam robić z paskami hp i wykrywaniem kolizji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 Wystarczy że wykryjesz kolizję w kliencie i zrobisz małe zabezpieczenia w serwerze. A hp oczywiście, że trzeba wysyłać z serwera do gracza - przecież się nikt nie domyśli ile kto ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 23 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 Aha dobra. A o jakie zabezpieczenia chodzi?? =) Żeby zblokować kolizję? A pokazywać, że gracz stoi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 Ech, wystarczy sprawdzić w serwerze, czy gracz nie leży za blisko przeszkód, że na nie aż zachodzi (małych możesz nie sprawdzać dla zaoszczędzania wydajności). Klient powinien dobrze wykryć, a jak nie wykrywa to jest cziter i wykopujesz z serwera. :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 23 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 Hehe. Więc o to chodzi =) Dobra dzięki jakoś dam radę.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi