Skocz do zawartości

Zablokowane Pływanie w mario.


Rekomendowane odpowiedzi

w lewo to on idzie w lewo tak strasznie powoli!
Trochę rozumienia kodu nie zaszkodzi..... nie rozumiem nie rozumienia kodu - ale nawet nie rozumieia, że jak zwiększę jedną licę to coś się zmieni.... bez jaj

 

Zajmij się lepiej kiszeniem ogórków niż twozreniem gier.

Do tego trzeba inteligencji, wyobraźni, której nie masz. A napewno trochę rozumu - no i nie być bezczelnym i rposić o podanie kodu całej gry. Czy to będzie twoja gra, je.śli zrobisz sam tylko levele? Równie dobrze pograć w SuperTux, porobić levele i dawać jako własną grę.

 

Raczej ty mi kazałeś dać 2 rzeczy do tego!
LECZ SIE!!!

 

Ku***!Proszę was o pomoc z tym pływaniem , a nie o krytykowanie mnie.
ECHO!... działa :D Powtarza się około sto razy. To pewnie przez tą wielką komnatę w twojej głowie.

 

Po co ci motion_set?
Bo tak było w przykłądzie, na którym jest jego gra. A szkoda mu było czasu na sprawdzanie, czy jak to usunie to będzie dalej działąło - no bo jego Quake 7 ma wyjść jeszcze dziś '-.-

 

W czym mam to wstawić?
NAjlepiej wstaw dt do twojej głowy - zawsze mneijsza pustka...

 

K**wa ! //w oryginale bez cenzury
Masz rację, widzę tu taką jedną...

 

Jak to dam w mario to on w wodzie jak przyczisnę shift skacze jakby woda była by galaretą!
Wiesz, owiem ci co zrobić. Klknij myszą w polu tekstowym, gdzie jest ten kod, który bezmyślnie wklejałeś. Jak gdzieś na nim klikniejsz, to taka migająca kreska stanie w miejscu. Wtedy klawiszem BackSpace przesuwasz ją w lewo, a pisząc na klawiaturze w prawo.

Pozatym: pisze się "przycisnę" a nie "przyczisne".

 

Wybaczcie, nie mogłęm się powstrzymać. Dobijają mnie tacy ludzie '-.-

 

Edit: Mam wyjaśnić "przesłąnie", które każdy cytat niósł? Czy se poradzisz zez rozumieniem, o co mi chodziło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Create :

GML
woda=false
Kolizja z obiektem woda :
GML
woda=true
Step :
GML
if woda=true

{

if place_free(x,y+1)

{gravity=tutaj_wpisz_jaka_grawitacja_ma_być_w_wodzie}

else

{gravity=0}

if vspeed>tutaj_wpisz_maksymalną_szybkość_lecenia_w_dół_w_wodzie

{vspeed=to_co_wyżej}

}

else

{

if place_free(x,y+1)

{gravity=tutaj_wpisz_jaka_grawitacja_ma_być_gdy_nie_jesteś_w_wodzie}

else

{gravity=0}

}

if ! collision_rectangle(woda.x,woda.y,woda.x+szerokość_spite_wody,woda.y+wysokość_sprite_wody,self,0,0)

{woda=false}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciągłe pisanie "K**wa!" nie zrobi z ciebie dojrzałego człowieka, wręcz przeciwnie.

 

Metoda Pawlika jest chyba dobra, ale wprowadziłbym parę zmian.

 

Create:

GML
swim=false;

Alarm 11 (lub każdy inny):

GML
swim=false;

Step:

GML
if swim=true

{

if place_free(x,y+1)

{

gravity=tutaj_wpisz_jaka_grawitacja_ma_być_w_wodzie

}

else

{

gravity=0

}

if vspeed>tutaj_wpisz_maksymalną_szybkość_lecenia_w_dół_w_wodzie

{

vspeed=to_co_wyżej

}

}

else

{

if place_free(x,y+1)

{

gravity=tutaj_wpisz_jaka_grawitacja_ma_być_gdy_nie_jesteś_w_wodzie

}

else

{

gravity=0

}

if vspeed>tutaj_wpisz_maksymalną_szybkość_lecenia_w_dół_na_powierzchni

{

vspeed=to_co_wyżej

}

}

if place_meeting(x,y,woda)

{

swim=true;

alarm[0-11]=2;

}

Klawisz skoku (np. Key Press Up):

GML
if swim=true

{

vspeed=-4;

}

else

{

if not place_free(x,y+1) vspeed=-7;

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...