Matasek Opublikowano 29 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2005 Witam Mam taka prosbe, moglby mi ktos napisac jak zrobic na klockach taka rzecz: przeciwnik rzuca belke i ta belka leci pod okreslonym kątem. chce aby co rzut zmienial sie ten kąt lotu. Jak zrobic cos takiego na klokach ? Jesli ktos nie wie jak na klockach , ale zna kod to nie bede tez wybrzydzac:) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 29 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2005 Obrót belki możesz robić przez zmienną image_angle :D , np. if direction=45 { image_angle=45 } (nie wiem czy dobrze, bo dawno w GM nie siedziałem, a pisałem z pamięci :D . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matasek Opublikowano 29 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2005 ale wtedy belka co rzut , leci pod tym samym kątem, a chce zeby ten kąt sie zmienial co rzut. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 29 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2005 To dajesz: kierunek=random(360); direction=kierunek; image_angle=kierunek; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matasek Opublikowano 29 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2005 no i o to chodzilo, dziala pieknie dzieki pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matasek Opublikowano 29 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2005 a jednak jeszcze cos wymyslilem :) idzie tak zrobic zeby ten kąt on sobie wybieral miedzy przedzialem 180 a 270 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 29 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2005 To tak (nie jestem za bardzo pewien, czy dobrze, bo nie wiem czy dać repeat czy do :( ): do { kierunek=random(270); } until (kierunek>180); direction=kierunek; image_angle=kierunek; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matasek Opublikowano 29 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2005 dziala wysmienicie, przyspieszyles wlasnie wydanie dema o conajmniej tydzien:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeWuO Opublikowano 29 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2005 Hehe no to mnie Marmot rozbroiłeś tym kodem :P A nie lepiej: kierunek=random(90) + 180; direction=kierunek; image_angle=kierunek; ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 29 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2005 Mój kod jest bardziej czytelny :P i wcale nie taki zły :D . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ajot Opublikowano 29 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2005 Mylisz sie, twój kod nie jest czytelny :P [ Przynamniej, dla mnie ] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeWuO Opublikowano 29 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2005 Twój kod się dużo dłużej wykonuje i nie jest czytelniejszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Firemark Opublikowano 29 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2005 zgadzma sie z beuwo :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 30 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2005 A wsio rybka :P . Pisałem na szybko, to nie chciało mi się myśleć xD . Najważniejsze, że Mataskowi odpowiada :P . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeWuO Opublikowano 30 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2005 Nie ma to jak optymalizacja kodu nie? =] Jeszcze parenascie/paredziescia takich rozwiązań to by mu przymuliło gre bardziej niż mi =] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartoszwitek Opublikowano 3 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2005 kierunek=random(90) + 180; direction=kierunek; image_angle=kierunek; A nie lepiej... direction=180 + round(random(90)); image_angle=direction; Jeszcze pare takich rozwiązań i kod zmniejszy się do minimum... :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 3 Sierpnia 2005 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2005 Albo jeszcze lepiej: direction=180+random(90); image_angle=direction; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się