Skocz do zawartości

Zablokowane Światła


Rekomendowane odpowiedzi

Wystarczy zrobić nowy sprite o tych samych wymiarach co samochód. Z przodu namalować światła i tylko w draw dać:

draw_sprite(x,y,sSwiatla);

Tylko wycentruj tamtego sprita. ;)

 

A jak nie będzie działało to powiedz co i jak nie działa. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GML
draw_sprite_ext(sprite_index,image_single,obj_player.x + lengthdir_x(32,obj_player.direction),obj_player.y+lengthdir_y(32,obj_player.direction),image_xscale,image_yscale,obj_player.direction,c_white,1)

tam gdzie masz

lengthdir_x(32,obj_player.direction)

i

lengthdir_y(32,obj_player.direction)

w miejscu 32 wpisz długość w pixelach tego obiektu który jest autkiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...