OriPL Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y) pewnie dostanie warna no ale trudno potrzebuje zrobic zeby wiezyczka(obj_wieza) obracala sie w strone kursora no to robie obiekt wklejem ten kod w STEP wsadzam do rooma i nie dziala... co musze jeszcze zrobic?? a moze all robie zle?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Driger Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y) pewnie dostanie warna no ale trudno potrzebuje zrobic zeby wiezyczka(obj_wieza) obracala sie w strone kursora no to robie obiekt wklejem ten kod w STEP wsadzam do rooma i nie dziala... co musze jeszcze zrobic?? a moze all robie zle?? Masz w step image_angle = direction ? :P Czemu mialbys dostac warna ? ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OriPL Opublikowano 16 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Czemu mialbys dostac warna ? ;p warna za pytanie sie: gdzie to wstawic... yyy... nie rozumiem o co biega jak to ma mniej wiecej wygladac?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M1513Q Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 a masz sprita podzielonego na klatki czy maszjeden i obracasz go image_angel'em? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Driger Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 warna za pytanie sie: gdzie to wstawic... yyy... nie rozumiem o co biega jak to ma mniej wiecej wygladac?? image_angle = direction direction = point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y) W step @up , jak ma zarejestrowana to tak , a jak nie to masz w FAQ obracanie jak gta przerobic troche i juz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OriPL Opublikowano 16 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 mam regnietego GM'a ok mam obj_wieza (czysciutki(nic w nim nie ma)) wstawiam STEP potem ten kod.... wstawiam wieze do rooma i nic sie nie dzieje:/::/:/:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 GML image_angle = direction direction = point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OriPL Opublikowano 16 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 YEAH dziala thx wielkie all!!:D:D:D:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gooman Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Ja tam wole zamiast image angle poprostu wstawić: draw_sprite_ext(nazwa_sprite,-1,x,y,1,1,point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y),c_white,1) do draw, ewentualnie troche zmienioną wersje jeśli potrzebuje :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się